vozovna Slatina

název:
rozvoj areálu vozovny trolejbusů a autobusů
lokalita:
Brno-Slatina

studie:
2019
projekt pro společné povolení:
2021-2022

autoři:
David Kudla
Tomáš Fries
Xeniya Pulkrab
Zdeněk Navrátil

vizualizace:
Janoušek & Havlíček visualizations

Na příjezdu do města Brna v areálu vozovny DPMB a.s. jsme navrhli moderní parkovací objekt s charakteristickou fasádou inspirovanou neonovými pruhy, které se v 50. letech v Americe staly symbolem motorismu a budoucnosti.

Současný areál vozovny, který zahájil provoz zhruba před půl stoletím, se dočká zásadní rekonstrukce a dlouho potřebné modernizace, které jej posunou do 21. století. Postupně skládaná a roztroušená zástavba je návrhem sjednocena do několika kompaktních hmot, ze kterých nejvýraznější je novostavba dvoupatrového parkovacího objektu se servisní halou a myčkou.

Dříve striktně oddělené provozy trolejbusů a autobusů jsme propojili, což umožní přehlednější uspořádání areálu vozovny. Výhodou tohoto řešení je možnost společného využívání diagnostické haly i nově sjednocených prostor pro výpravu řidičů. Přemístění samostatných vjezdů trolejbusů a autobusů do jedné křižovatky pak přinese lepší dopravní napojení na ulici Hviezdoslavova.
 

vozovna Slatina

název:
rozvoj areálu vozovny trolejbusů a autobusů
lokalita:
Brno-Slatina

studie:
2019
projekt pro společné povolení:
2021-2022

autoři:
David Kudla
Tomáš Fries
Xeniya Pulkrab
Zdeněk Navrátil

vizualizace:
Janoušek & Havlíček visualizations

Na příjezdu do města Brna v areálu vozovny DPMB a.s. jsme navrhli moderní parkovací objekt s charakteristickou fasádou inspirovanou neonovými pruhy, které se v 50. letech v Americe staly symbolem motorismu a budoucnosti.

Současný areál vozovny, který zahájil provoz zhruba před půl stoletím, se dočká zásadní rekonstrukce a dlouho potřebné modernizace, které jej posunou do 21. století. Postupně skládaná a roztroušená zástavba je návrhem sjednocena do několika kompaktních hmot, ze kterých nejvýraznější je novostavba dvoupatrového parkovacího objektu se servisní halou a myčkou.

Dříve striktně oddělené provozy trolejbusů a autobusů jsme propojili, což umožní přehlednější uspořádání areálu vozovny. Výhodou tohoto řešení je možnost společného využívání diagnostické haly i nově sjednocených prostor pro výpravu řidičů. Přemístění samostatných vjezdů trolejbusů a autobusů do jedné křižovatky pak přinese lepší dopravní napojení na ulici Hviezdoslavova.
 

Co jsou cookies?

Textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují úkony, které jste na nich provedli, a preferencí (např. přihlašovací údaje, jazyka, velikost písma a jiné zobrazovací preferencí), takže tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu a přeskakovat z jedné stránky na druhou.

Dalším používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s ukládáním souborů cookies. Více informací Méně informací